Ring 60 87 30 08
Få 10% rabat på din første ordre - brug rabatkoden 32CY8QFP
Ring 60 87 30 08
Få 10% rabat på din første ordre - brug rabatkoden 32CY8QFP
Få 10% rabat på din første ordre - brug rabatkoden 32CY8QFP
Ring 60 87 30 08

Returnering

Refundering, returnering eller ombytning
Mine produkter printes kun efter ordre via Printful, hvilket betyder, at de i princippet er skræddersyet specielt til dig eller dine kunder. Derfor tilbyder jeg ikke returret eller ombytning, men hvis der er noget galt med din ordre (varer), så kontakt mig på kontakt@millaz.dk. Printful sender en ny vare, hvis de har lavet en fejl. Jeg skal bare bruge et billede til dokumentation.

Bemærk: Returnering eller ombytning er altså ikke muligt, hvis du eller din kunde har bestilt en forkert størrelse, farve eller simpelthen ikke kan lide varen.

Fortrydelsesret – 14 dage
Generelt gælder det, at levering af varer, der er lavet i henhold til forbrugerens specifikationer eller klart personaliseret, kan ikke returneres. Mine varer bliver printet via en forespørgsel (ordre) og svarer meget til brugerdefinerede varer, men jeg kan ikke se i lovgivningen, at disse varer hører til denne kategori.

Du har derfor en fortrydelsesret på 14 dage, der beregnes fra den dato, hvor du modtog varerne. Hvis du ønsker at fortryde købet, bedes du sende en utvetydig erklæring til:

Camilla Simonsen
Kobbelgårdsvej 17
DK-7000 Fredericia
kontakt@millaz.dk

Det skal ske skriftligt. I din erklæring bedes du angive dit navn, din fysiske adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, ordrenummer og hvilke produkter du ønsker at returnere.

Når du har fortrudt dit online-køb, skal du sende varen / varerne tilbage til mig. Du skal selv betale de direkte omkostninger ved returnering af varerne.

Varerne skal returneres i ubrudt emballage.

Returnering af varer sendes til denne adresse:
Camilla Simonsen
Kobbelgårdsvej 17
DK-7000 Fredericia

Forkerte eller beskadigede varer – tidsramme en uge
Refundering tilbydes kun, hvis du har modtaget forkerte varer, forkert mærket vare(r) eller beskadigede varer. Hvis noget af dette gælder, bedes du kontakte mig på kontakt@millaz.dk med billeder af de forkerte / beskadigede varer, dit ordrenummer og andre detaljer, du måtte have om din ordre, så hurtigt som muligt og senest inden for en uge. Jeg vender tilbage til dig med en løsning. Printful sender normalt en ny vare, hvis de har lavet en fejl.

Alle sendte produkter er markeret med Printful’s returadresse.. Returforsendelse sker for egen regning. Varer skal returneres i deres oprindelige stand.

Husk, alle krav skal indgives til mig senest 1 uge efter den forventede leveringsdato!